ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΤΗΣ ΜΑΙΡΗΣ ΓΚΑΖΙΑΝΗ

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΤΗΣ ΜΑΙΡΗΣ ΓΚΑΖΙΑΝΗ

Η Ελληνική Ακαδημία Τέχνης και Πολιτισμού και οι Εκδόσεις ΟΣΤΡΙΑ σας προσκαλούν στην παρουσίαση του βιβλίου ΤΑ ΠΛΗΚΤΡΑ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ της Μαίρης Γκαζιάνη, στις 8 Ιανουαρίου 2016, ημέρα Παρασκευή και ώρα 12 το μεσημέρι, στο ξενοδοχείο Χίλτον, στην αίθουσα ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ, στα πλαίσια του Διεθνούς Οικονομικού Φόρουμ – Money Show Greece.

Για το βιβλίο και όλο το λογοτεχνικό έργο της συγγραφέως θα μιλήσει :
Σάντι Νικολαρέας- ιδρυτής της Ακαδημίας Τέχνης και Πολιτισμού, εικαστικός και συγγραφέας
Αφήγηση : Όλγα Μουργελα-ηθοποιός

Κριτικές για το βιβλίο :
Άννα Μητσοπούλου-συγγραφέας
Τελειώνοντας «Τα πλήκτρα της σιωπής» της Μαίρης Γκαζιάνη τολμώ να πω ότι ένιωσα περίεργα- δεν είναι πλεονασμός αυτό- και πολύ όμορφα. Όλες οι αισθήσεις μου ήταν στο ζενίθ, κάτι που σπάνια νιώθω τον τελευταίο καιρό. Μα όταν το νιώσω καταλαβαίνω ότι άξιζε ο χρόνος που αφιέρωσα διαβάζοντας το. Ταξίδεψα νοερά στον κόσμο της μουσικής με τα πλήκτρα του πιάνου ζωντανά να με συνοδεύουν, νιώθοντας το απόλυτο πάθος των πρωταγωνιστών. Η ιστορία μου θύμιζε σκηνές όπερας και εγώ θεατής παρακολουθούσα με αγωνία όσα διαδραματίζονταν μπροστά μου. Δεν ξέρω πως να χαρακτηρίσω την γραφή της, αλλά είμαι σίγουρη ότι είναι μοναδική! Η ποίηση υπάρχει διάχυτη παντού και κάνει όλο το έργο ξεχωριστό! Η συγγραφέας κατάφερε με επιτυχία να με αποπλανήσει…
Ελευθερία Μεταξά-συγγραφέας
Όταν γνώρισα την Μαίρη Γκαζιάνη, μου έκανε εντύπωση η ευαισθησία και η γλυκύτητα που εκπέμπει. Όταν διάβασα το βιβλίο της, αναγνώρισα αυτή την ευαισθησία και την γλυκύτητα και στη γραφή της. Η γλώσσα της, καθαρά ποιητική, αιχμαλωτίζει τον αναγνώστη και τον ταξιδεύει σε μια ερωτική ιστορία με δύο ήρωες γοητευτικούς, την Αλέξια και τον Νικολάι. Αυτό που κυριαρχεί μέσα στο βιβλίο είναι η μουσική, έτσι όπως αναδύεται μέσα απ’ τις νότες του πιάνου που παίζει ο Νικολάι. Διαβάζοντας το βιβλίο είναι σαν να ακούς αυτή τη μουσική, που σε παρασύρει στην ιστορία της Μαίρης και σε κάνει κοινωνό της αγάπης, του πόνου, της τρυφερότητας, της αγωνίας για την έκβαση του έρωτα. Ένα κρεσέντο συναισθημάτων, που αξίζει να το νιώσουν όλοι, διαβάζοντας αυτό το βιβλίο. Μαίρη μου, σ’ ευχαριστώ γι’ αυτό το αισθαντικό ταξίδι που μου χάρισε η πένα σου!
Άννα Λαγογιάννη-αναγνώστρια
Η ΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΜΕ ΤΑΞΙΔΕΨΕ ΣΕ ΜΕΡΗ ΜΑΚΡΙΝΑ Κ ΣΕ ΠΑΘΗ ΦΛΟΓΕΡΑ Κ ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ ! ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ ! ΑΥΤΟ ΘΑ ΣΟΥ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ

 

Γιώτα Τσερτεκίδου-ποιήτρια
τελείωσα το βιβλίο σε ευχαριστώ για το ταξίδι Μαίρη μου… κλαίω κλαίω κλαίω…και νιώθω υπερηφάνεια που θα το παρουσιάσω…ανάμικτα συναισθήματα… Περιττό να σου πω πως όλο το βράδυ θα είμαι στο ταξίδι των πρωταγωνιστών…

 

Eleni Lenio-αναγνώστρια
Υπεροχο το βιβλιο..μολις το παρελαβα..το αρχισα με λαχταρα…το διαισθανθηκα πως θαναι..υπεροχο..καταρχην απο τον τιτλο κι το εξωφυλλο…κι στη συνεχεια…ο τροπος..κι χρωματισμος..της γραφης…..σ’ευχαριστω..για το ομορφο ταξυδι..Μαιρη μου..νασαι παντα καλα..κι να εμπνεεσαι..να γραφεις..να σε απολαυβανουμε..κι εμεις

Πετρούλα Σίνη Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Ελληνικής Ακαδημίας Τέχνης και Πολιτισμού διαβάστε το άρθρο :

 

Σχολιάστε

